Monday, June 1, 2009

ISSUE NR 1 online

5 comments:

Arabela said...

Merci mult pentru publicare, ma simt onorata sa fac parte din primul numar al revistei :).
Succes, sper sa mai urmeze multe si sa o vedem candva si pe hartie :D

George Rosu said...

Noi multumim si speram sa mai colaboram. :)

Silvana Kulyk said...

Foarte pro facuta revista, imi place foarte mult...apropo, eu acum sunt in Canada, o sa incerc sa mai trimit si de aici lucrari...poate chiar fotografie. Felicitari sincere!

George Rosu said...

multumim Silvana asteptam sa ne mai trimiti.

Silvana Kulyk said...

salut, George te invit sa citesti in cateva minute o poveste la care am tot lucrat in ultima vreme... www.silvanart.blogspot.com ...m-am chinuit un pic si la ilustratiii, asa ca sper sa te incante sinceritatea si naivitatea mea...cu bine